Ustawienie Outlook (GTD)

Po co miałbyś/miałabyś to robić?

  • Uporządkować pracę z e-mailem.
  • Wiedzieć efekty swojej pracy tj. znikające sprawy z pulpitu – dla mnie to wielka motywacja!
  • Ustawić prawidłowe priorytety na swoje sprawy na dzień, tydzień, miesiąc.
  • Delegować i kontrolować zadania.
  • Kasować wszystko co nie jest na tyle ważne by się tym zajmować.

Po wdrożeniu zasad:

  • Emaile, którymi musisz się zająć osobiście trafiają do Outlookowych Zadań z odpowiednia priorytetyzacją
  • Emaile przesłane do wykonania trafiają do folderu „Przekazane”
  • Wartościowe materiały np. z list mailingowych, materiały edukacyjne itp. wrzucam do katalogu „Do przeczytania”.
  • Natomiast wszystkie Emaile zrobione, przesłane dalej, których nie muszę kontrolować przenoszę do „Archiwum”.

Dzięki temu masz większą motywację do pracy, bo:

  • Widzisz stały postęp wykonanych zadań.
  • Łatwiej wyszukać potrzebnych danych.
  • Wiesz co masz robić w każdej chwili dnia.

Odpowiednie ustawienie Outlook zajmuje około 45 minut, a potem oszczędzasz godziny! Sam odpowiedz sobie czy warto!

Aby pobrać darmowego ebooka jak ustawić Outlooka GTD zapisz się w poniższym formularzu, a na podany adres email dostaniesz ebook. To proste.